ובכל זאת יש הבדל מאוד גדול להכיר טרנד בתיאוריה לבין, להכיר אותו לעומק, להתנסות, לנסות ולהבין את הערך האמיתי שיכול המותג/ים להרוויח מהטרנד.
בוובינר הזה, אנחנו נפגשים לדבר בדיוק על זה – ולהכיר קצת יותר לעומק בפרקטיות את אחד הטרנדים הכי מעניינים שהיו פה.
הרבה מאיתנו היו בסדנאות, עשו קורסים, חקרו ושיחקו בעצמם – בכדי להבין האם הבשורה באמת משמעותית, או ששוב מדובר בעוד "גימיק".
ובכל זאת, השגרה שואבת, המציאות לא פשוטה וקשה לעשות סדר בעולם שלא מפסיק להתחדש, להתעדכן ולהמציא את עצמו מחדש.
אז החלטנו לדבר על זה – ולעשות קצת סדר!
בוובינר נראה דוגמאות, נבין ביחד ונראה מקרי שימוש פשוטים, יעילים וטובים לעבודה עם כלי בינה מלאכותית בעולמות השיווק והדיגיטל – והכי חשוב, נענה על השאלה, באילו סיטואציות נכון להשתמש בכלי GEN AI באמת – ומתי זאת עוד סתם עוד באזז וורד?