קורס דיגיטלי וסדנה לגילאי 60+

ביטוי עצמי עם בינה מלאכותית

סדנת יום ללימוד יישומי בינה מלאכותית יעילים בקלות!

גם אתם כל הזמן שומעים על בינה מלאכותית?

לאורך השנים זכיתי לפגוש לא מעט בעלי עסקים בתחום הספורט והכושר, לעבוד איתם ולקדם אותם, ללמוד את העסק ואת הצרכים שלהם ולהבין מה חשוב ונכון כדי לקרב אותם משמעותית לעבר הצלחה.

דבר אחד תמיד חזר על עצמו – הצורך של כולם להיות הרבה יותר רגועים כשזה נוגע לקידום של העסק שלהם ברשתות, לגיוס לידים חדשים ולעמידה ביעדיים עסקיים.

למה זה בדיוק בשבילנו?

קורסי הבינה המלאכותית שלנו מציעים לך ידע מעמיק בתחום הAI ואיך הוא מתייחס לעולם הספורט. תלמד איך להבין ולנתח נתונים, לפתח מודלים, וליישם טכניקות מתקדמות שיכולות לשפר את הביצועים הספורטיביים.

בקורס AI למאמנים תלמד כיצד לקדם את עצמך באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים. תצליח לייעל את תוכניות האימון שלך, תבנה קהל נוצץ ברשתות החברתיות, תייצר תוכן שיווקי מרשים, תלמד כיצד להניע מכירות ולייעל את השיווק.

בנוסף, תקבל גישה מעמיקה לתחום התזונה הספורטיבית וכיצד ליישם אותו לשיפור הביצועים של המתאמנים שלך. תתמחה בתכנון תפריטי תזונה אישיים ותכנית אימונים

ותלמד טכניקות שיווק ספורטיביות מתקדמות.

למי הסדנה מתאימה?


הקורס מתאים למאמנים בכל הרמות, מהחדשים ועד המובילים. בגלל שהמאמנים היום נדרשים להיות גם מקדמים וגם מפרסמים, יצרנו קורס שיתמקד באופן יעיל וממומן בשיווק ספורטיבי דיגיטלי, ניהול רשתות חברתיות, יצירת תוכן מקורי, תכנון תזונה ספורטיבית, ועוד. אנו מתעסקים בפרטים הקטנים שמהם נבנית ההצלחה הספורטיבית הגדולה.

הצטרפו אלינו עוד היום והשתלבו בעולם המתקדם של הבינה המלאכותית בספורט.

מעל 300 שעות לימוד - עם קהלים שונים

מה נלמד בסדנת היום?

עכשיו במבצע השקה שחבל לפספס

ביחרו איזה כרטיס לחללית הכי מתאים לכם:

כרטיס לסדנה

599

1,199

גישה אישית לקורס הדיגיטלי המקיף + חברות בקבוצת הוואסטאפ לתמיכה וכמובן קורס מתעדכן (תכנים חדשים עולים כל הזמן והתכנים הקיימים מתעדכנים)

כרטיס זוגי לסדנה

₪999

1,699

גישה אישית לקורס הדיגיטלי + שיעור פרטי בזום 1 על 1 בתיאום מראש למענה על כל שאלה או הדרכה ספציפית לפתרון בעיה 

כרטיס לסדנה + הדרכה אישית בבית הלקוח

2,199

6,999

הדרכה פרטית אצלכם בבית או אצלי בסטודיו עם התמקדות על כל נושא שתבחרו (ונישה) 

בכל אחד מהמסלולים יש אפשרות להחזר כספי תוך 30 יום בלי שאלות - לא אהבתם, לא שילמתם!

יש לכם שאלה אליי?

אשמח לעזור ולסייע! מוזמנים לפנות אליי עם כל שאלה  או צורך, אם יש איזושהיא בעיה טכנית עם הקורס או משהו כזה –  אל תהססו ותפנו אליי גם ואסייע במהירות.

השאירו פרטים כאן

ואחזור אליכם במהירות עם פרטים נוספים

דילוג לתוכן