איך תוכלו להשתמש בFLUX בחינם

מה תמצאו בכתבה?

# ימים ספורים לאחר השקתו, .1Flux מבית Labs Forest Black ללא ספק מסתמן כמחולל התמונות AI הטוב ביותר ככלי ששוחרר לשימוש פתוח של הציבור. עם 12 מיליארד פרמטרים, הוא עולה על מודלים מסחריים כמו 6V Midjourney ו3- E-Dall של OpenAI ומספק תוצאות שמפילות את הלסת. 

מכיוון שהמודל הוא מודל פתוח, ניתן להוריד אותו ולהריץ אותו לוקאלית במחשב שלנו, או להשתמש ב-API כדי ליצור תמונות. יחד עם זאת, שיטות אלו דורשות ידע טכני מסוים ועשויות לא להיות האפשרות הקלה ביותר לכולם לנסות את .1Flux. 

מזל שאנחנו פה – הנה עוד 5 דרכים שבהם תוכלו להשתמש בFLUX בקלות 

Replicate 

Replicate היא פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת למשתמשים להריץ ולכוונן מודלים של למידת מכונה )ML), כולל מודלים בקוד פתוח ומותאמים אישית. 

כדי להשתמש ב.1-Flux, גשו לדף של Lab Blackforest ב-Replicate, שם תראו שלושה מודלים של Flux רשומים. בחרו באחד שברצונכם לבדוק. שימו לב שרק מודל Schnell נגיש בחינם. 

לאחר מכן, כיתבו שם פרומפט ותארו את התמונה שברצונכם ליצור – 

)טיפ קטן אם תכתבו טקסט באנגלית שברצונכם שיופיע בפרומפט לרוב תקבלו תוצאה טובה ומפתיעה( 

שם תגלו כמה טוב Flux בהצגת טקסט, אפילו עם המודל הקטן והמהיר ביותר )שנל(. מהירות יצירת התמונה מרשימה, לוקחת רק 1.6 שניות ליצור תמונת Webp ביחס 16:9 ברזולוציה של 768 1344 x. 

אם אתם מעוניינים להריץ את המודלים Pro ו-Dev, תוכלו להגדיר שיטת תשלום וליצור תמונות בעלות של כ0.0021$- לכל הרצה. 

קישור: 

https://replicate.com/blackforestlabs

Flux AI Image Generator website 

אתר נהדר נוסף להתנסות עם .1Flux הוא com.fluxaiimagegenerator. זה אינו אתר רשמי, אבל אחלה אתר ולגמרי דרך קלה ופשוטה להשתמש בFLUX בלי כאבי ראש מיותרים. 

האתר מציע שלוש תוכניות תמחור. 

תוכנית חינמית: 0$ לחודש, כוללת 150 נקודות זכות )10 נקודות זכות ליום(. יצירת תמונות עם .1FLUX schnell( ][נקודת זכות אחת לתמונה( וגישה לתור יצירה משותף, היסטוריה של 7 ימים, ועבודה אחת פעילה בכל פעם. 

תוכנית בסיסית: 9.9$ לחודש, כוללת 1,000 נקודות זכות )100 נקודות זכות ליום(. גישה ל.1-FLUX dev [,]schnell][, ו-]pro], תור יצירה בעדיפות, היסטוריה של 30 יום, מהירות יצירה מהירה, יצירה בבאלק )בכמות(, יצירות פרטיות, ורישיון מסחרי. 

תוכנית 29.9$ :Pro לחודש )מוזל מ49.9$-(, כוללת 5,000 נקודות זכות )500 נקודות זכות ליום(. גישה מלאה לכל מודלי .1FLUX, עדיפות בתור היצירה, היסטוריה בלתי מוגבלת, מהירות יצירה מהירה, יצירה בבאלק )בכמות(, יצירות פרטיות, ורישיון מסחרי. 

קישור: 

https://fluxaiimagegenerator.com

Fal AI .3 

ai.Fal היא פלטפורמת מדיה גנרטיבית למפתחים המספקת ממשקי API להטמעת יכולות AI ביישומים חיצוניים. זו גם פלטפורמה מעולה לבדיקת מודלים מורכבים ומולטי מודליים כמו .1Flux. 

כדי להשתמש בה, גשו לאתר -ai.Fal ובחרו במודל Schnell. המודלים האחרים דורשים אמצעי תשלום. תארו את התמונה שברצונכם ליצור, התאימו את ההגדרות, ולחצו על "Run". הנה דוגמה לתיאור: 

אם ברצונכם לנסות את מודל ה-Dev הגדול יותר, העלות היא 0.025$ למגה-פיקסל. עבור ,1$ תוכלו להריץ מודל זה בערך 40 פעמים. תוכלו גם להשתמש בתמונות למטרות מסחריות, כך שהתמחור די סביר כאן. 

קישור: 

/https://fal.ai 

HuggingFace 

HuggingFace היא פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור, לאמן ולפרוס מודלים של למידת מכונה )ML )ועיבוד שפה טבעית )NLP). זו קהילה למומחי ומתלהבי AI, בדומה ל-GitHub עבור AI. 

כדי לנסות את .1Flux ב-Face Hugging, צרו חשבון ופתחו את המרחב עבור Schnell .1Flux. 

הזינו את הפרומפט לתמונה שלכם בשדה הטקסט בצד ימין ולחצו על כפתור "Compute". אם אי פעם תיתקלו בשגיאה )כמו שקרה לי(, בחרו מרחב אחר מהרשימה מתחת לחלק התיאור. 

קישור ל-HuggingFace: 

https://huggingface.co/spaces/theoxo/flux-1-schnell

BasedLabs 

BasedLabs הוא מרכז יצירתי ליצירת תמונות ווידאו באמצעות AI, המספק למשתמשים כלים אינטואיטיביים לחקור וליצור תמונות ווידאו מותאמים אישית. בעת ההרשמה, תקבלו 15 קרדיטים חינם. כל יצירת תמונה עולה 1-5 קרדיטים. 

כדי ליצור תמונה, בחרו ב-"Flux "מהרשימה הנפתחת של מודלים ותארו את התמונה שברצונכם ליצור. בואו נראה דוגמה עם התיאור הבא: 

BasedLabs מציע שתי תוכניות מנוי: 

תוכנית יוצר: 25$ לחודש, כוללת 1,000 נקודות זכות לחודש ותמיכה בעדיפות. 

תוכנית 49$ :Pro לחודש, כוללת 3,600 נקודות זכות לחודש ותמיכה בעדיפות. 

שתי התוכניות מאפשרות לנקודות זכות שלא נוצלו לעבור לחודש הבא, מה שנהדר עבור אלה שאולי לא משתמשים בכל נקודות הזכות שלהם בכל חודש. 

]קישור ל-BasedLabs]: 

/https://www.basedlabs.ai

יש עוד פלטפורמות ודרכים להשתמש בFLUX אבל מה שכן, אין ספק שהוא הגיע כמו רוח סערה והחזיר את השיח למקום של מחוללי תמונות 

יצאו לכם דברים יפים? תעלו אותם פה עם פרומפט או בלי בתגובות

אהבתם? שתפו את הכתבה!

דילוג לתוכן