עולם הפרסום עובר מהפכה דיגיטלית, וחברה יפנית חדשנית, En, Ltd., מובילה את הדרך. לאחרונה, החברה יצרה היסטוריה כאשר הציגה לראשונה דוגמנית שנוצרה באמצעות בינה מלאכותית (AI) בפרסומת טלוויזיה למשקה התה הירוק שלה, Oi Ocha Katekin Ryokucha.
למרות שהדוגמנית אינה אדם אמיתי, איכות העריכה וההנפשה מרשימה ביותר. התנועות הטבעיות והמראה האמין של הדוגמנית מעידים על ההתקדמות המהירה ושילוב של טכנולוגיית הGEN-AI בתעשיית הפרסום.
אמנם מחוללי סרטונים מתקדמים כמו RunwayML, Pika Labs ו-Stable Video עדיין אינם מסוגלים ליצור תוכן באיכות דומה, פרסומת זו מהווה הצצה מרתקת לעתיד עולם הפרסום עם פרזנטורים שאינם דורשים תמלוגים.
צפו בפרסומת כאן: