שיעורים קצרים אונליין

הדרך הנכונה ללמוד סקילים שימושיים במהירות

שיעור מוקלט - כ60 דק'

הוקלט באוקטובר 2024

פיתוח בסיסי עם קלוד

שיעור ממוקד וסופר יעיל על איך להתחיל לפתח דברים או לחלופין איך להשתמש ביכולות הפיתוח של קלוד כדי לייצר מוצרים חדשים או לתת מענה על בעיות שצצות בעסק/בחיים – בשיעור גם נפתח כלי מבוסס API של OPEN AI (מחולל תמונות או צ'אט)

שיעור מוקלט - כ60 דק'

הוקלט באוקטובר 2024

Intro to Stable Diffusion

שיעור היכרות ממוקד עם סטייבל דיפיוז'ן "הכלי הטכני יותר בסל הכלים" שגרם להרבה מאוד מעצבים ואנשי טכנולוגיה להבין שיש משהו סופר מרתק במחוללי תמונות מבוססי AI – הכלי הזה מבוסס קהילה החזקה והתורמת ביותר בעולם ונחשב הכלי העוצמתי ביותר בעולם יצירת התוכן באמצעות AI – מה גם שאפשר להשתמש בו לוקאלית לבעלי מחשבים חזקים – השיעור הוא שיעור היכרות ותחילת עבודה והכל יוסבר בצורה פשוטה וקלה להבנה.

שיעור מוקלט - כ60 דק'

הוקלט באוקטובר 2024

יצירת סרטוני וידאו למוצר

איך לייצר את השוט המושלם למוצרים שלכם באמצעות AI, בין אם זה לסושיאל, לאתר או לכל שימוש אחר – בואו ללמוד בשיעור אחד מרוכז איך תוכלו להפוך את תמונות המוצר שלכם לסרטונים או שוטים שומטי לסתות – באיזה כלים תוכלו להשתמש, למה כדאי לעשות מנוי ואיזה ואיך תוכלו לקחת את יכולות יצור התוכן שלכם עוד שלב אחד קדימה.

שיעור וידאו של 30 דק'​

יצירת תכנים לסושיאל

שילוב של כמה כלים אידיאליים ליצירת תכנים מקצועיים לסושיאל שאפשר להשתמש בהם גם למודעות וגם לניהול שוטף של העמוד – השיעור הזה מעולה לכל מי שעוסק בתחום או מנהל את העמוד/הנכס הדיגיטלי שלו בעצמו ורוצה לקבל כלים שיעזרו לו לחשוב ולתכנן וכמובן גם לייצר את התוכן בפועל.

שיעור וידאו של 20 דק'

עיצוב תמונות מוצר מפקשוטים

שימוש בכלים החדשניים ביותר ליצירת תמונות מקצועיות מפקשוטים המאפשרים לכם להשתמש בתמונות באתרי מכר, בקמפיינים אונליין או לכל צורך או שימוש – אם יש לכם מוקאפ של מוצר ואתם רוצים לייצר לו סביבה – אתם חייבים להכיר את הכלי המשוגע הזה. זאת הדרך המהירה לייצר תמונות מוצר עם AI.

שיעור וידאו של 60 דק'

אימון מודל לורה למוצר

שיעור מרתק וסופר מעשי בו נלמד איך לצלם את המוצר שלנו או להכין את הדאטה סט לאימון מודל (לא צריך לדעת כלום מראש) ומשם איך בפשטות לאמן מודל שיאפשר לנו בקלות לייצר תמונות של המוצר שלנו במגוון תרחישים וסיטואציות או תמונות בהשראת המוצר. דרך מהירה אבל יותר יסודית ליצור תמונות מוצר מבוססות AI.

שיעור וידאו של 30 דק'​

רשת הכוח של CONTROL NET

אחד היתרונות הכי גדולים של סטייבל דיפיוז'ן זאת היכולת להשתמש בקונטרול נט – מה זה קונטרול נט? זאת הרחבה שמאפשרת לנו לשמור פרמטרים בתהליך יצירת תמונה חדשה מתמונה קיימת, מה שמאפשר לנו להעתיק צורות, קומפוזיציות , קווי חוץ ועוד ובעצם להפוך את התמונות שאנו יוצרים להרבה יותר שימושיות לצרכים עסקיים.

שיעור וידאו של 60 דק'

ליצור סרטון עם AI

סדנת אונליין מוקלטת שמלמדת אתכם תהליך שלם ליצירת סרטון – החל משלב הרעיון ועד לשלב התכנון, יצירת האסטים ליצירת הסרטון ובחירת הכלים והמסלולים הנכונים ביותר לעבודה והנפשת סרטונים בAI .אנו נסקור כלים שונים לנוכח המצב הנוכחי בשוק על מנת לחתור ולהוציא את התוצר הכי איכותי שיש שבאמת גם אפשר להשתמש בו, נכיר גם אפליקציה לעריכה מהירה וויראלית.

שיעור וידאו של 30 דק'

אימון מודל לורה לאדם

אימון מודל LORA לאדם הוא הדרך הנכונה לייצר תמונות שלכם/של הילדים/עובדים שלכם או כל מה שרק תרצו – בשיעור נלמד איך לאגד את התמונות בצורה מסודרת, אילו תמונות כדאי לבחור, איך ניתן לצלם אם אין מספיק תמונות ומשם נתקדם לאימון המודל בפועל ויצירת תמונות יצירתיות של אותו אדם.

דילוג לתוכן